Uspořádání dne je rámcové, snažíme se v něm sladit potřebu svobody a řádu, zabezpečit individuální potřeby dětí. Pevně je stanovena pouze doba jídla a to tak, aby odstup mezi jednotlivými jídly byl nejdéle 3 hodiny, dále je stanovena doba pobytu venku a začátek odpoledního odpočinku.
Ostatní činnosti jako např. spontánní hra a řízené činnosti nejsou ohraničeny časem, probíhají současně po celou dobu pobytu dětí v mateřské škole, řídí se individuálními potřebami, schopnostmi a zájmem dětí. Učitelky denně cíleně vytváří takové podmínky a prostředí, aby spontánní a řízené činnosti byly vyvážené a rozvíjely osobnost dítěte ve všech směrech.
Děti chodí ven téměř za každého počasí, k pobytu venku využíváme školní zahradu, vycházky do okolní přírody. Každý měsíc navštěvujeme divadlo nebo pořádáme představení přímo v mateřské škole, několikrát ročně jedeme na výlet do přírody nebo za poznáním, navštěvujeme pravidelně knihovnu. Pro starší děti organizujeme předplavecký výcvik v plavecké škole, grafomotoriku, ve spolupráci se základní školou edukativně stimulační skupinky – předškoláček.